Fun mat de Schüler
Muar gett et bestemmt witzeg a mengem Cours. Hei en Beispill vun deem waat mer maachen:
aD hets hci ,nun hci remra dnu,roT nib os gulk sla eiw .rovuz
aD hets hci nun, hci remra roT, dnu nib os gulk sla eiw rovuz.
Wéi schnell sidd dier bei der Entzifferung? Ech hun och eppes ganz Bekanntes benotzt…
Update:
Natirlech hun ech bei menge Schüler keen Text vum Goethe geholl, mee eppes méi Einfaches. Waat genau soen ech ierch lo nach net, daat kennt an nächster Zukunft.
Allerdings muss ech soen, dass meng Schüler de Moien awer ganz gudd eenz gi sin, si haaten keng grouss Schwieregkeeten bei der Entzifferung, an hun duerno och gudd weidergeschafft.
Haut de Moien live an der Schoul. Et huet grad geschellt, ech gin d’Schüler sichen fir se aus dem Préau…
Ahh. Haut war also Rentrée. D’Schüler hun sech baal net méi vun Freed konnten haalen… Schüler: “Wéini geet de Cours…
Daat doten ass zwar lo einfer 😉
Da steh ich nun, ich armer Tor, und bin so klug als wie zuvor. -Goethe (aus dem Faust)
Firwat ännert an der Hallschent vum Saz de System? Misst et net “roT dnu,” heeschen?
@housicker: Ok, ok, wollt et jo net ze schweier machen 🙂
@Thierry: Mhh gudd Fro…war mer mol net opgefall, do schengt mer den Komma verantwortlech ze sin. “Tor,und” -> “dnu,roT” awer “Tor, und” -> “roT dnu,” (Ech änneren daat)
Waat kennt dann d’nächst Woch? Caesar Verschlesselung? 😀